Želite da imate uvid u poslovanje vaših maloprodajnih objekata u realnom vremenu?
POSitiv je softver za maloprodaju koji ima centralizovanu bazu podataka za celu vašu kompaniju koja je sinhronizovana sa prodajnim mestima (POS) u najkraćem mogućem roku. Iz nje se dobijaju izveštaji o poslovanju bez kašnjenja.
POSitiv omogućava objedinjen pogled na rad maloprodajnih objekata i centralizovanu administraciju sistema.
Ne želite da gubite prodaju ukoliko je internet u prekidu ili je vaš server „pao“?
POSitiv kase se instaliraju na računarima u prodajnim objektima. Njihova autonomija omogućuje da se prodaja nesmetano odvija i ukoliko je centralni server nedostupan. U redovnim okolnostima transakcije se u najkraćem roku sinhronizuju sa centralnim serverom.
Prodajete konfekciju ili obuću pa je neophodno da pratite zalihe i prodaju i po modelima i po veličinama?
POSitiv omogućava vođenje zaliha po dimenzijama, tako što je za svaku šifru artikla moguće evidentirati do tri dimenzije (npr. veličina, širina, dužina ), što ga čini prirodnim izborom za trgovce obućom, konfekcijom i sportskom opremom.
Da li su vam bitni izveštaji o poslovanju prema vrsti robe (tip, brend, namena, sezona itd.)?
U POSitivu ne postoji ograničenje u broju načina na koji se klasifikuje roba, što otvara mogućnosti za detaljnu analitiku zaliha, nabavke i prodaje.
Imate poslovni informacioni sistem (ERP), ali vam nedostaje modul za maloprodaju (POS)?
Integracija POSitiva sa aplikativnim interfejsom vašeg ERP-a je uobičajen korak kod uvođenja POSitiva. Kompleksnost i brzina realizacije zavisi od zahteva koje postavlja ERP. Pored ostalih, imamo iskustva i u povezivanju sa SAP-om i Microsoft Business Central-om.
Posao raste, otvarate nove MP objekte, imate i VP kupce, potrebno vam je zaokruženo softversko rešenje?
POSitiv pored maloprodaje obuhvata i rad sa skladištima, uključujući i veleprodaju.